Blogin päivitys on taas jäänyt vähille, mutta jos nyt lisäilisin näitä vanhoja tuloksia. Eli ahtauduimme taas "pieneen" autooni ja suuntasimme kohti Tuusulaa (minä, Salli, turisti-Iiris, Kika, Petra,
 Jalle, Melli). Perillä joukkoon liittyi vielä Heidi ja Carlos. Päivä oli muuten hieno, paitsi Salli päätti leikkiä juostessaan häntäleikkiä: häntä alas- häntä ylös - häntä alas - häntä ylös. Ilmeisesti
syynä oli se, että poikkeuksellisesti olin ajellut hännän tyven edellisenä päivänä, tuloksena muutama naarmu. Tai sitten Salli ei vaan pidä hiekkakentästä. Kuitenkin sai ERI:n ja hienon arvostelun,
sijoittui kuitenkin luokassaan oikeutetusti viimeiseksi. Carlos sai myös ERI:n ja oli junnuluokan kolmas.

Päivän pelasti matkakumppanien menestys: Jalle oli VSP, Petra ROP! Pääsin pyörähtämään Petran kanssa ryhmäkehiin, ja voi että tuollaista luontaista show koiraa on ihana viedä! Petra oli
lopulta ryhmässä kakkonen, ja päätinkin sen jälkeen että minusta tulee ryhmäkehähandleri ;)
Tuomari rotukehässä oli Alberto Cochetti Italiasta.

Laitan arvostelut kun löydän... :)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

It has been long since I had updated the blog, but now it's time to write some old results.

We packed again at my "small" car, and moved towords Tuusula (me, Salli, turist-Iiris, Kika, Petra= Nutlee Srinagarindra, Jalle = Desinged by Von Nübbel, turist-Melli = Nutlee Vivianne Vyle). At Tuusula we
met Heidi and Carlos. Day was fantastic - eventhought Salli wnated to play "tailplay": tail down - tail up - tail down - tail up. I thought that this "play" was because I trimmed her tail just day before the show (normally I groom it several days before) and there was litlle cuts,
or maybe she doens't like sand (there was a sand field). However she got EXC and great judging becoming justifiable last at her group. Carlos got also EXC and was third at junior class.

The successes of our travel companions saved the day: Jalle was BOS, Petra BOB! I ended up tho the Group ring with Petra, and I can say it's really pleasure to be a handler of A REAL SHOW DOG! Petra
was second at the Group 9, and I decided that I'll become a GroupRingHandler ;)

I put judgings whe I'll find them.