Tänään muistin ottaa kameran mukaan lenkille. Käveltiin läheiselle jalkapallokentälle, jossa yleensä treenaamme näyttelykävelyä, seisottamista sekä tokoilua. Tänään tosin treenattiin vain Sallin riehumista.
Tässä kuvakertomus matkalta:

matkalla1.jpg
Salli: "Mennään tien yli"
Iiris: "No ei todellakaan, kun nyt mennään tänne"

pukkihyppy.jpg
Salli: "Ihanaa! Vapaana (melkein)!"

juoksu1.jpg
Salli: "Nyt Juostaan!!! Miksi toi naru seuraa mua???"

IMG_2909.jpg
Salli: "Hei, nyt mä keksin..."

maali1.jpg
Salli: "...ollaan jalista, mä oon maalissa!"

posse.jpg
Salli: "Mut hei siis kumminpäin maalivahdin pitää olla??? Jos mun pitää vahtia maalia niin sillonhan mun pitää katsoa sitä"

miss1.jpg
Iiris: "Mitä ihmettä toi penska on nyt keksinyt..."

miss2.jpg
Iiris: "...Se vaan istuu tuolla ja tuijottaa tota maalia... Ala tulla sieltä!"

IMG_2918.jpg
Salli: "Joo joo"

jano.jpg
Salli: "Näin rankka jalkapallomatsi alkaa janottamaan..."

riehu.jpg
Iiris: "Oliko siinä vedessä jotain piristeitä?"

ilo.jpg
Iiris: "Tää mun lapsi on aika outo, ei sille voi kuin nauraa..."

katse-1.jpg
Iiris: "...tosin ei tää elämä aina niin ruusuista ton kakaran yksinhuoltajana ole."

keppi.jpg
Salli: "Äiti älä mökötä, tässä on sulle muovinpala"
Iiris: "Kiitos, jotain iloa sustakin..."